
یک سال دیگر هم گذشت و چشممان به جمال مولای غایبمان روشن نشدولی با اندکی اندیشه به این فکر فرو برده می شویم کهxa0 "چرا بیاید؟"xa0 وقتی که اکثریت قریب به اتفاق ما شیعیان در تمام سال از او غافلیم، و قلیلی از ما نیز به هنگام مشکلاتمان از او یاد میu200fکنیماما آقای مابه روسياهيمان نگاه نکن و به دستهايمان که خالي اند،و به زبانمان نیز گوش مسپار که گناهکارتر از آن است که تو را با صداقت و اخلاص بخواند،قلب آن اندک بندگان واقعی خداوند را ببين که هر روز ـ صبح و شام ـ تو را ميخوانندپس ای مولایم همچنان بعضی ه...
ادامه مطلب
به نام خداوند رنگین کمانxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 خداوند بخشنده مهربان خداوند زیبایی و عطر و رنگxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 خداوند پروانه های قشنگ خدایی که سرشار از آرامش استxa0xa0xa0xa0xa0xa0 طرفدار سرسبزی و دانش است خدایی که از بوی گل بهتر استxa0xa0xa0xa0xa0xa0 و از نور باران صمیمی تر است . بسم الله الرحمن الرحیم xa0بچه ها سلااااااام ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت همه شما دانش آموزان عزیز – معلمان دلسوز و میهمانان ارجمند آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش رو به همه شم...
ادامه مطلب